مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خبر داد

رفع مشکلات و خسارت‌های سیلاب به تاسیسات آبرسانی ایلام 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: همه مشکلات و خسارت‌های سیلاب اخیر به تاسیسات آبرسانی استان ایلام برطرف شده است.

پرویز ناصری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  گفت: در حال حاضر آب تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار و در هیچ یک از شهر‌ها مشکل حادی وجود ندارد.

ناصری خسارات وارده به تأسیسات آب و فاضلاب استان ایلام را پنج میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: از جمله این خسارات می‌توان تخریب خط انتقال روستا‌های توابع بخش میش خاص شامل محمود آباد، کله کبود، چنار باشی، رضا آباد و شهر جعفر آباد، روستا‌های شهرستان هلیلان شامل تازه آباد، چم شنبه، زیرخاکی، ماهیزان علیا و سفا و در شهرستان چرداول موجب طغیان و افزایش دبی کم سابقه رودخانه چرداول گردید خط انتقال مادر روستا‌های بردبل، هلسم، قاسم آباد، سعدآباد و علیمرادخانی علیا تخریب گردید.

وی افزود: در این بحران، تأسیسات آب شرب شهرستان آبدانان و ایوان نیز به صورت مشابه در اثر سیلاب دچار آسیب شده بودند که با تلاش همکاران امورات مربوطه، مشکلات این مناطق نیز رفع گردید.

مدیرعامل آبفای استان ایلام تاکید کرد: یکی از مشکلات شهر ایلام در این گونه بارش ها، قطعی آب و افزایش کدورت آب چشمه‌های گل گل بود که خوشبختانه امسال با اقدامات و مدیریت بموقع هیچگونه قطع آب حادث نشد.

ناصری در پایان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر آب شرب همه شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.